“Een vast aanspreekpunt met een grote betrokkenheid bij en aandacht voor de klant!”

Wie ben ik en wat kan mijn kantoor voor u betekenen?

In januari 2004 heb ik, na jarenlang in de branche werkzaam te zijn geweest, Administratiekantoor Radsma opgericht, waarmee ik een lang gekoesterde droom in vervulling heb kunnen laten gaan. Inmiddels is het kantoor uitgegroeid tot een modern administratiekantoor. Met ruim 25 jaar werkervaring in de administratieve- en fiscale sector, begeleid ik ZZP’ers en MKB-ondernemingen. Dit met passie voor het vak.

Administratiekantoor Radsma is een ervaren en professioneel kantoor en bewust kleinschalig van opzet. Zo hebt u altijd een vast aanspreekpunt die uw organisatie door en door leert kennen, bouw ik samen met de klant aan een prettige relatie en houd ik de lijnen direct en kort. Zo kan en wil ik snel en flexibel reageren als de klant mij nodig heeft. Een ondernemer werkt nu eenmaal niet van negen tot vijf, dus ik ook niet.

Mijn werkmethodiek is gericht op het adequaat voeren van de volledige boekhouding of administratie voor kleine en middelgrote ondernemingen en zelfstandigen zonder personeel (ZZP). Ook voor de administratieve begeleiding of controle op uw, in eigen dienst gevoerde boekhouding en administratie, bent u bij Administratiekantoor Radsma aan het juiste adres. Zeker als u de administratie verzorgt binnen Snelstart. Uw loonadministratie is bij mij in goede handen, net als de diverse belasting disciplines zoals inkomstenbelasting (winst), omzetbelasting, loonheffing en vennootschapsbelasting. Uiteraard sta ik u ook op deze gebieden bij met fiscale adviezen waar u wat aan hebt. Zo stem ik dienst- en serviceverlening naadloos af op uw wensen.

Wie zijn mijn klanten?

Ik richt mij met mijn kantoor op ondernemers die op zoek zijn naar een betrouwbare administratieve- en fiscale partner, met een transparante werkwijze en kostenstructuur. Het is mijn missie om klanten te helpen overzicht te krijgen in de complexe materie van administratieve zaken en verplichtingen zoals belastingaangiften. Structuur aanbrengen in kosten en opbrengsten is nu eenmaal mijn specialisatie! Zo blijft er voor u meer tijd over om te doen waar u goed in bent! Mijn relatiebestand is zeer divers en bestaat uit verschillende vormen van ondernemerschap. Van ZZP-er tot kleine BV met personeel, van Glazenwasser bedrijf tot IT specialist, van tand prothetisch praktijk en winkelbedrijf tot horeca instelling. Allemaal met hun eigen problematiek, aandachtspunten, pakket van eisen en fiscale aspecten.

Wat mag u van mij verwachten?

  • U hebt altijd te maken met een vast aanspreekpunt die uw organisatie kent.
  • U hebt de zekerheid dat de “teller” niet direct gaat lopen als u een vraag wilt stellen.
  • U hebt de zekerheid van een vast, vooraf overeengekomen, jaartarief.
  • Ook na kantoortijden kunt u, na het maken van een afspraak, een beroep op mij doen.
  • Tot slot zijn de exploitatiekosten relatief laag zodat u profiteert van gunstige tarieven.

Meer weten ? Neem contact met ons op!

Dirk Jan Radsma
Telefoonnummer: 010 458 87 55
Mobiel: 06 41 43 44 94

8 + 11 =

Telefoon

010-4588755

Mail

info@radsma.nl

Adres

Capelle aan den IJssel
Pluvierstraat 27 2903 CA

Openingstijden

Alle werkdagen van 09:00 – 17:00