“Het administratiekantoor” in:

Capelle aan den IJssel

Administratieve- en fiscale dienstverlening die bij U past!

Als ondernemer begrijp ik hoe belangrijk het voor u is om dat te doen waar u goed in bent. Als houder van een administratiekantoor weet ik hoe noodzakelijk het is om de boeken op orde te hebben. Elke ondernemer wenst meer productieve uren zonder verlies van kostbare tijd aan het verzorgen van de administratie en/of fiscale zaken. Als gespecialiseerd administratiekantoor ben ik volledig ingericht om uw administratie uit handen te nemen en u fiscaal bij te staan! Dit vanaf 2004! waarbij ZZP ondernemers, eenmanszaken, vof of kleine BV uit de regio Rotterdam en daarbuiten, hun administratie aan mijn kantoor uitbesteden.

Er wordt hierbij gewerkt vanuit een heldere en duidelijke visie met een ‘no-nonsens’ mentaliteit. De klant staat centraal waarbij oplossingen geboden worden die aansluiten op individuele behoeften. U hoeft zich niet aan mijn kantoor aan te passen, mijn kantoor past zich aan U aan! Eerlijk zaken doen en duidelijke afspraken, daar sta ik voor. Geen verrassingen achteraf, maar duidelijkheid vooraf, zodat u weet waar u aan toe bent!

Ik nodig u graag uit de site van Administratiekantoor Radsma verder te bekijken om zo inzicht te krijgen in de werkwijze en aanpak. Via de tab Nieuws wordt u dagelijks op de hoogte gehouden van actuele fiscale en administratieve nieuwsfeiten! Hebt u nog vragen dan kunt u met mij contact opnemen. Onderaan de site vindt u alle contactgegevens. U vindt daar tevens een informatieformulier zodat u per mail uw vraag kunt stellen. Ik maak graag een afspraak met u voor een nader en vrijblijvend en verhelderend kennismakingsgesprek.

Dirk Jan Radsma

Coronavirus COVID-19 en ondernemen?

De wereld is momenteel in de ban van het coronavirus (COVID-19). Ook kleine ondernemers en ZZP’ers worden hard geraakt door de noodzakelijke voorzorgsmaatregelen! Hoe lang deze, zeer zorgelijke, situatie zal blijven voortbestaan is nog allerminst duidelijk net zo min de korte en lange termijn gevolgen hiervan. Er is nadrukkelijk sprake van overmacht! Voor actuele informatie verwijzen wij naar de volgende site:

https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus

Wel kunt u proberen de financiële gevolgen hiervan te beperken. De overheid biedt u hiervoor steunmaatregelen die u mogelijk kunt inzetten.

Update 24-03-2020: Hier treft u een link aan naar overzicht van de steunmaatregelen:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/financiele-maatregelen

Om uw en mijn veiligheid te waarborgen is mijn kantoor ingericht op de 1,5 meter maatschappij. Zo geldt er een speciaal protocol voor het betreden van mijn kantoor, is er een spatscherm geplaatst, worden er geen handen geschut en is alleen bezoeken van 1 persoon tegelijk mogelijk na het maken van een afspraak.

Het aangifte-tijdvak voor de btw over het 2de kwartaal 2020 verstrijkt over:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Een vast onderdeel van mijn dienstverlening is het verzorgen en inzenden van de btw-aangifte. Graag ontvang ik uw kwartaaladministratie 2 weken voor het verstrijken van deze, door de belastingdienst, gestelde termijn.

 

Voorop in Nieuwsvoorziening!

Betaalpauze rente en aflossing eigenwoningschuld

Betaalpauze rente en aflossing eigenwoningschuld

Sinds 1 januari 2013 geldt voor nieuwe eigenwoningschulden de eis dat de schuld gedurende de looptijd ten minste annuïtair en in ten hoogste 360 maanden volledig wordt afgelost. Volgens de wettelijke regeling moet een op 31 december 2020

Overeenkomst met België over thuiswerken tijdens coronacrisis

Overeenkomst met België over thuiswerken tijdens coronacrisis

In navolging op de overeenkomst met Duitsland is nu ook met België een overeenkomst gesloten over de behandeling van grensarbeid en thuiswerken tijdens de coronacrisis.

Thuiswerkdagen

Doorbetaalde thuiswerkdagen worden aangemerkt als dagen die

Nultarief btw op mondkapjes

Nultarief btw op mondkapjes

De staatssecretaris van Financiën heeft in een brief aan de Tweede Kamer gezegd dat met ingang van 25 mei het nultarief voor de omzetbelasting wordt toegepast op de binnenlandse verkoop van mondkapjes. Deze maatregel geldt tot 1 september 2020.

Samenwerking met gerenommeerde softwarepartners!

Om mijn dienstverlening zo optimaal mogelijk af te stemmen op uw pakket van wensten en eisen, werkt mijn kantoor met de meest betrouwbare software van gerenommeerde softwarepartners.

 

  • Zo verzorg ik graag uw gehele administratie, van schoenendoos tot aangifte, zonder dat u dit zelf hoeft te doen waarmee u al uw tijd kunt steken in dat waar u goed in bent.
  • Ik kan u online bij staan als u uw boekhouding voert in de Cloud, waarbij mijn kantoor als het ware over uw schouder met u meekijkt.
  • Voor uw medewerkers een adequate en betrouwbare loonadministratie te voeren.
  • U optimaal te informeren met een uitgebreide jaarrapportage.
  • Uw fiscale aangifte Inkomstenbelasting winst of Vennootschapsbelasting op te maken.

Lid van:

Partner van:

Erkend leerbedrijf:

Maatschappelijke betrokkenheid! Penningmeester van:

 

 

Algemene voorwaarden:

 

 

Download hier onze Algemene Voorwaarden.

Privacy verklaring:

 

 

Download hier onze Privacyverklaring.

 

Meer weten? Neem contact met ons op!

Dirk Jan Radsma
Telefoonnummer: 010 458 87 55
Mobiel: 06 41 43 44 94

4 + 11 =

Telefoon

010 4588755
06 41 43 44 94

Mail

info@radsma.nl

Adres

Capelle aan den IJssel
Pluvierstraat 27 2903 CA

KvK Rotterdam: 55502008

Btw-id: NL001366426B93 (Nieuw per 01-01-2020)

Openingstijden

Alle werkdagen van 09:00 – 17:00